SADAKART KARTI UYGULAMASI

Müşteri sadakati oluşturmak amacıyla gerçekleştirilen ve sadakat programı adı verilen uygulamaların en yaygın uygulama alanı bulduğu enstrumanlardır.

Bu kartlar müşteriye bedelsiz veya uygun bir bedel karşılığında sunulur ve bu kart sahiplerine belirli bir oranda yüzdelik indirimler, belirli alışveriş öncelikleri veya belirli hediyeler/promosyonlar sunulur.

Burada amaç müşterinin o sektör ya da ürün grubuna ait bir alışveriş yapmak istediğinde ilk akla gelen ürün olmak, en avantajlı ve seçilmiş müşteri olma algısını müteriye yerleştirmektir.

Ayrıca bu kartların taşıyıcıları aslında cüzdanında her an o ürünün reklamını da taşımakta ve ürünün tanıtımına da katkıda bulunmaktadır. ülkemizde de çok yaygın bir kullanım alanına sahiptir.